Co u nás budeš dělat?
" spolupracovat s?oddělením vývoje ve formě předávání požadavků od klientů
" onboarding nových klientů a jejich seznámení se systémem Retailys
" technická podpora pro stávající klienty (ale i pro kolegy/ně)
Jak si tě představujeme?
" máš zkušenosti na obdobné pozici, zkušenost s IT, správou e-shopu nebo klientskou podporou
" dobrá znalost MS Office, zejména Excel
" jsi komunikativní a přátelský
" umíš si poradit a samostatně vyřešit problém a žádný úkol pro tebe není překážkou
" jsi vstřícný k?zákazníkům a jejich požadavkům
" domluvíš se bez problému anglicky slovem i písmem
Výhodu budeš mít pokud:
" máš zkušenosti s prodejem nebo správou účtů na online tržištích a cenových srovnávačích (Amazon, eBay, eMAG, MALL.cz,..)
" orientuješ se v?oblasti e-commerce
" máš základy programování
Zaměstnanecké výhody:
práce v příjemném a různorodém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, odměny za vynaložené úsilí, po domluvě částečný home office, firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny, zájezdy na zahraniční konference
.
Kontaktní osoba: | Alžběta Hrušková |
E-mail: | jobs@retailys.com |
Telefon: | 725127782 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.