Finanční manažer/ka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Pardubice
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Popis pozice

1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy):
Rozpočtování, ekonomické analýzy;
Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting)
Kontrola plnění rozpočtu;
Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů);
Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek;
Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů.

2.Tvorba CF (DDS):
Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci;
Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb;
Plánování peněžních toků;
Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada.
3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb
4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu)
5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS);
6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti;
7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů;
8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc;
9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu;
10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky;
11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu;
12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD);
13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům;
14. Plnění dalších pokynů vedoucího;
15. Účast na inventarizaci.
Co Vám můžeme nabídnout

  • Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti.
  • Nástup možný ihned,.
  • Příspěvek na stravování.
  • Služební vozidlo.
  • Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
    První kontakt e-mailem.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 70 000–95 000 Kč
Pracoviště: Pardubice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Andrey Maximovich
E-mail: andrey.maksimovich@mechel.com
Telefon: +420 724 028 298
ID inzerátu: 741066

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Andrey Maximovich
E-mail: andrey.maksimovich@mechel.com
Telefon: +420 724 028 298

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.