Atlassian produktový vlastník

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět

Popis

Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici produktového vlastníka pro interní nástrojovou sadu založenou na produktech Atlassian. Jedná se o rozvoj produktu zaměřeného na rozvoj agendy ICT, HR, centrálního ICT nákupu, ale například i autoparku. Produktový backlog je dostatečně plný, takže se těšíme až jej společně zmenšíme.

Druh PPV:

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště:

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup:

  • Ihned, případně dle dohody

Požadované vzdělání:

  • Minimálně SŠ s maturitou

Požadovaná praxe:

  • Minimálně 1 rok práce s produkty Atlassian, nebo podobnými
  • Zkušenosti s produktovým řízením v roli vlastníka alespoň 1 rok
  • Alternativně praxe v jiné roli v rámci produktového týmu

Kvalifikační předpoklady:

  • Základní znalost cloudových produktů firmy Atlassian – Jira Software, Jira Service Management, Jira Work management, Confluence a ideálně též addon jako Xporter, Insight a další
  • Zkušenosti s modelováním procesů výhodou
  • Vytváření worflow a vstupních obrazovek v rámci Atlassian prostředí
  • Znalost CI/CD (DevOps) principů výhodou
  • Zkušenost s ITIL4 rámcem výhodou

Požadovaný profil:

  • Analytické a logické myšlení, samostatnost, proaktivita, odpovědnost a schopnost řešení problémů
  • Ochota rozšiřovat si znalosti, poznávat současné systémy a jejich integrační možnosti
  • Tah na branku a dotahování řešení do cílového stavu
  • Komunikativnost (spolupráce s mnoha úseky společnosti)
  • Organizační schopnosti (řízení vztahu se zákazníkem, schůzek, tvorba zadání, plánování release a mnoho dalšího)

Pracovní náplň:

  • Aktivní komunikace s uživateli při sběru funkčních požadavků na další změny a rozvoj Atlassian systémů
  • Navrhování řešení dle best practice ve spolupráci a s podporou externích konzultantů – profesionálů na dané systémy
  • Integrace řešení do společností
  • Měření a vyhodnocování dopadů a přinosů produktu
  • Zajištění dokumentace, nastavení a procesů pro uživatele a administrátory systému
  • Budete mít pravomoc rozhodovat o produktu, můžete v různých situacích a kontextech říkat NE pokud požadavek není v souladu s vizí, technickými možnostmi produktu, či zásad bezpečnosti
  • Budete řešit strategii produktu v kontextu ekosystému firmy i jeho byznys model
  • Budete v častém kontaktu s klienty
  • Budete odpovědný za discovery a těmito činnostmi strávíte hodně času

Nabízíme:

  • Zvýšený nárok dovolené (6 týdnů)
  • Pružnou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Správa železnic, státní organizace

Shrnutí pracovní pozice

Kontaktní osoba: Zuzana Jechová
E-mail: kariera@spravazeleznic.cz
Telefon: +420 972 235 665
ID inzerátu: 749295

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Zuzana Jechová
E-mail: kariera@spravazeleznic.cz
Telefon: +420 972 235 665

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.