📞 Asistent/ka obchodu | Pojď nám pomoct navolat schůzky pro obchodníky! 🤝

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Brno-město
  • HPP, IČO
  • nástup ihned

Popis

Tato pozice je o mnohem více než jen o "asistenci". Hledáme kouzelníka prvního dojmu, organizátora a schůzkového maestra, který bude připraven udělat všechno pro to, aby naši obchodníci mohli vyrážet do boje s plnými plachtami.

Jaká je vaše mise?
Budete architektem času, kontaktem se samosprávami a firmami, které budete oslovovat a dojednávat pro naše obchodníky online schůzky.

  • Telefonické kontaktování firem – obvykle jde o komunikaci s někým z HR nebo jednatelů
  • Telefonické kontaktování samospráv - zvyčejně se domlouváme přímo se starostou
  • Administrativní příprava HR managerů a starostů na online meeting
  • Podpora obchodního týmu – příprava podkladů, evidence kontaktů, komunikace s firmami

Co od vás očekáváme?
Organizační schopnosti, cit pro detail a schopnost zaujat naše zákazníky na první dobrou.

  • Novou kolegyni nebo kolegu, kteří mají znalost obchodu po telefonu a komunikace je jejich silná stránka, stejně jako schopnost zaujmout
  • Důležité je pro nás umění komunikovat telefonicky a velmi dobrý mluvený projev
  • Někoho, komu je vlastní nadšení do práce a chce se učit a rozvíjet v rámci sales
  • Výhodou je předchozí praxe na obdobné pozici, ale není nutností. Zkušenosti z osobního či telefonického obchodu jsou také skvělé.
  • Někoho, kdo umí být trpělivý, umí naslouchat a firmám či samosprávam jednoduše vysvětlit proč je fajn mít s námi schůzku


Co vám nabízíme?
Možnost být součástí dynamického týmu, podporu a příležitost růst spolu s námi.

  • Vybavení potřebné k práci – notebook, telefon atd
  • Možnost fungovat na home office
  • Firemní akce, teambuildingy, posezení u piva
  • Odměnu za doporučení nového zaměstnance 5 000 Kč – 10 000 Kč
  • Práce možná na IČO s nástupem klidně ihned (na domluvě)
  • MultiSport kartu se zvýhodněním


Proč by vás u nás mělo bavit?
Máme pro vás připravené výzvy, ale také odměny a příjemné pracovní prostředí, kde si vážíme každého člena týmu.

  • Vše tě naučíme a vzdělávat tě budeme po celou dobu u nás
  • Záleží nám na vztazích, posloucháme se, respektujeme jeden druhého a hlavně si pomáháme navzájem
  • Práce na společensky významném projektu s velkým přesahem dává obrovský smysl
  • Příležitost být u toho – z ČR jdeme do světa a daří se nám
  • Příjemný šéf i kolegové (jsme menší tým),
  • Hezký kancl, supr kafe, teambuildingy, individuální bonusy

Pojďme se potkat osobně u nás v kanclu, nebo online, spoznat se a najít společnou řeč ohledně naši budoucnosti!

Zn. Máme supr kafe, které Vám připravíme - kolega umí i espresso tonic ;)

 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bez vzdělání

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)
  • Slovenština (aktivní)

Benefity

  • Dovolená navíc - Po roce spolupráci 25 dnů dovolené
  • Sick days - 3 Sick days ročně
  • Zvláštní prémie - Hezká fixní odměna + odměny z prodejů
  • Jazykové kurzy - Budget na anlgičtinu
  • Multisport karta - Multisportka za zvýhodněnou cenu
  • Provize z prodeje
  • Občerstvení na pracovišti - Máme supr kafe, a každý druhý týden společnou snídu
  • Možnost home office

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Jurčák
E-mail: katerina.jurcak@munipolis.com
Telefon: +420 606 110 758

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.