Finanční konzultant Microsoft Dynamics – možné i pro absolventy

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno
  • HPP, Zkrácený úvazek

Popis

Finanční konzultant Microsoft Dynamics – možné i pro absolventy

Pro našeho klienta, jednoho z předních Microsoft partnerů působícím na českém trhu již od roku 1997, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finanční konzultant Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Společnost svým zákazníkům nabízí kromě standardního informačního systému také několik specializovaných oborových řešení pro segmenty výroby, distribuce a projektového řízení. Vedle implementace a vlastního vývoje systému se věnuje též i školení svých zákazníků a jejich následné podpoře.

Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s ekonomickým vzděláním, kteří mají znalost v oblasti účetnictví/financí (dostačující ze školy, vlastních projektů, kurzů či praxe).

Vaše náplň práce:

  • poskytování konzultací a školení k informačnímu systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v modulu Finance
  • analýza potřeb zákazníka
  • tvorba procesních a funkčních analýz
  • testování a implementace IS u zákazníka
  • tvorba související dokumentace
  • cestování za zákazníky v rámci ČR, případně Slovenska (průměrně 1-2 jednodenní cesty v měsíci)

Očekáváme:

  • S/Vvzdělání (v ekonomické oblasti)
  • znalost procesů z oblasti financí, znalost účetnictví
  • technické a komunikační dovednosti
  • analytické myšlení a schopnost porozumět potřebám zákazníka
  • samostatnost a zodpovědný přístup k práci
  • výhodou znalost anglického jazyka pro práci s dokumentací a manuály
  • ochota cestovat za zákazníky (dle potřeby, cestování v rámci ČR, příp. Slovenska)
  • ŘP sk. B – velkou výhodou

Výhodou pak bude, pokud budete mít:

  • zkušenost s ekonomickým/účetním SW
  • znalost procesů z oblasti controllingu
  • zkušenosti s implementací ERP systému na straně zákazníka či dodavatele
  • zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve společnosti působící na trhu již od roku 1997
  • příjemné pracovní prostředí a práci v profesionálně zdatném týmu
  • forma spolupráce dle Vašich preferencí – HPP nebo IČO
  • práce na plný úvazek, možnost i zkráceného úvazku minimálně 3 dny/týden
  • pomoc při zaškolení od zkušeného mentora samozřejmostí
  • nepřetržité vzdělávání, rozšiřování a vývoj technologických dovedností podporované společností
  • nástupní mzda 40 000 – 45 000 Kč, po zapracování mzdové navýšení
  • příspěvek na stravování a sportovní aktivity
  • příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření
  • 25 dní dovolené
  • možnost částečného home-office (2 dny HO, 3 dny osobně v kanceláři)
  • možnost výuky anglického jazyka
  • kanceláře: Brno (možnost bezplatného parkování v zóně C, dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na soukromé životní pojištění
  • Stravenky
  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na volný čas
  • Možnost home office

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.