Administrativní asistent/asistentka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Prostějov
  • HPP

Popis

Náplň práce

  • Podpora nákupního oddělení: Koordinace s vnitřními odděleními pro zajišťování plynulého průběhu nákupních procesů
  • Správa administrativních procesů
  • Příprava a aktualizace kusovníků produktů podle potřeb nákupního oddělení
  • Příležitostná podpora personálního oddělení při administrativních úkolech spojených s náborovým procesem

Požadavky

  • Praxe v oddělení administrativy výhodou
  • Podmínkou minimálně roční praxe v kancelářské profesi
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • Dobré komunikační schopnosti a týmová spolupráce
  • Spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
  • Jazykové znalosti:
    • čeština
    • angličtina / němčina

Co nabízíme

  • Příjemná pracovní atmosféra
  • Rozsáhlé zaškolení
  • Mezinárodní společnost v zajímavém oboru
  • Bonusový systém hodnocení: Možnost ovlivnit výši mzdy vlastním pracovním nasazením a kvalifikací

 

Pokud Vás naše pozice zaujala, prosíme o zaslání životopisů na e-mail: vedeni@kittec.cz

V případě potřeby Vám podrobnější informace rádi poskytneme

na telefonním čísle +420 605 277 026.

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)
  • Angličtina (pasivní) — Možnost 1
  • Němčina (pasivní) — Možnost 2

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Zvláštní prémie
  • Pružná pracovní doba

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
E-mail: vedeni@kittec.cz
Telefon: +420 605 277 026

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.