Místo výkonu práce: Wolkerova 2005/30, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba, cca od 9:00-16:00 h (po domluvě může být i jinak). Náplň práce: podpora a organizace obchodního týmu, komunikace s našimi zákazníky a partnery v německy mluvících zemích, správa obchodních dokumentů, organizace schůzek a termínů, tvorba prezentací a reportů, různorodé administrativní úkoly. Požadujeme: praxe v oboru není podmínkou (vše ochotně naučíme), nutná znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B nutný, dobrá znalost NJ (min. úroveň B1), středoškolské/vysokoškolské vzdělání, zájem o obchod a administrativu, týmový duch, schopnost samostatné práce, organizační dovednosti a pečlivost, komunikativnost, analytické myšlení. Nabízíme: měsíční bonusy z prodeje, jízdní výhody, firemní akce, dog friendly office, pružná pracovní doba, mobilní telefon, notebook, 6 týdnů dovolené, čtvrtletní bonus, firemní příspěvek na fitness, sick days. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Kontaktní osoba: | Filip Tomášek |
E-mail: | tomasek@montexbau.cz |
Telefon: | 608539555 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.