Důsledná definice a řízení strategie značek při respektování příslušných podílů mezinárodních značek a priorit dané země s cílem přispět k dalšímu růstu značek, počtu zákazníků a posílení vztahů se spotřebiteli. Dosažení výsledků ve všech distribučních kanálech, e-shopu, vlastních prodejnách, parfumeriích, (růst kategorie péče o pleť, povědomí o značce, prodejní cíle).
Využívání nové online platformy pro elektronický obchod v celém HUBu.
Zodpovědnost za harmonizaci digitálních strategií, efektivitu kampaní (se zvláštním zaměřením na CRM) a digitální zvyšování kvalifikace týmu.
Podpora růstu e-commerce a digitální přístup ke spotřebitelům (včetně PR, sociálních médií, strategie influencerů).
Koordinace s řediteli značky v zóně obchodní pokyny, správu aktiv, osvědčené postupy a sdílení výsledků.
** Vodehnalová Tereza, e-mail:** tereza.vodehnalova@ibs-sro.com
Vyžadovány výborné mezilidské dovednosti a spolupráce, flexibilita, nezávislost, sebemotivace a vynikající ústní i písemná komunikace.
Angličtina je nutností, další jazyky jsou vítány.
Kontaktní osoba: | Tereza Vodehnalová |
E-mail: | tereza.vodehnalova@ibs-sro.com |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.