Jsme česká společnost zabývající se výrobou svařovací a řezací techniky s dlouholetou tradicí a skvělým renomé. Do našeho týmu nákupu potřebujeme posilu, abychom mohli neustále pracovat na vylepšení stávajících a zavádění nových produktů na trh.
Náplň práce:
o Zajištění materiálu a výrobků v požadovaném termínu, zejména od zahraničních dodavatelů, případně ČR a SK
o Nezbytnou součástí vašeho pracovního dne bude komunikace s dodavateli, poptávání zboží, vyjednávání ceny a vyhodnocování nabídek
o Přijímání faktur a jejich kontrola. Vyřizování reklamací materiálů a výrobků
o Sledování stavu zásob, které budete konzultovat s ostatními odděleními ve firmě
o Účast při inventurách skladů
o Vzájemná zastupitelnost s kolegy v případě nemoci, dovolené
Co požadujeme:
o SŠ
o Anglický jazyk - B1
o Technické povědomí výhodou
o Komunikativnost, samostatnost
o Uživatelská znalost Word, Excel, Outlook, komunikační platformy
o Znalost informačního systému Helios výhodou
o Praxe výhodou
Co nabízíme:
o Kvalitní a přátelské prostředí
o 5 týdnů dovolené a možnost občasného home office
o Příspěvek na penzijní pojištění
o Zajištěné stravovaní s příspěvkem
o Firemní kafeterie
o Možnosti vzdělávání jako jsou workshopy a kurzy
o Možnost příspěvku na jazykové kurzy
Kontaktní osoba: | Zuzana Mojžišová |
E-mail: | epo@alfain.eu |
Telefon: | 563 034 620 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.