Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu na pozici pracovník v administrativě (Obchodní oddělení).
Jsme firma, která se zabývá realizací designových interiérů. Zabýváme se výrobou dveří, oken, ale i nábytku na míru, schodů a podlah.
Co Vám můžeme nabídnout:
• práci v příjemném prostředí v mladém kolektivu
• jistotu stabilního zaměstnání nezávisle na covidové situaci
• firemní telefon a jeho užívání
• hrubá mzda – od 35 000 Kč
• práce na plný úvazek
• po zapracování možnost platového růstu
Co bude Vaše náplň práce?
• zpracování poptávek
• tvorba cenových nabídek
• zpracování dokumentace svěřených zakázek
• reporting
• obsluha zákazníků na showroomu v Olomouci
• řízení realizace zakázek
Jaké znalosti a dovednosti požadujeme?
• SŠ s maturitou (výhodou obchodní obor) nebo SŠ s výučním listem (technický obor např. truhlář)
• uživatelská znalost na PC (Word, Excel - pokročilý, Outlook)
• předchozí zkušenost v oboru (výhodou)
Měl/měla byste:
Kontaktní osoba: | Jakub Habáň |
E-mail: | haban@leby.cz |
Telefon: | 603407800 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.