Flexibilní pracovní doba, možnost home office. Mezinárodní společnost s častou komunikací v cizím jazyce.
Náplň práce:
vedení a rozvoj menšího týmu účetních (4členný tým); podílení se na vedení účetnictví společnosti v rámci poskytování služeb účetního servisního centra; spolupráce a podpora statutární účetní při vedení účetnictví české výrobní společnosti dle českých standardů; zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek zahraničních společností v rámci skupiny; úzká spolupráce s finančním oddělením, poskytování odborné podpory napříč společností, včetně zahraničí; aktivní účast na nastavování odborných metodik ve finanční a účetní oblasti; podíl na implementaci nového ERP.
Požadavky:
SŠ/VŠ ekonomického směru; min. 3 roky účetní praxe; znalost účetních předpisů a daňové legislativy, výhodou - orientace v oblasti stavebnictví; pokročilá znalost MS Excel; komunikatvní znalost AJ, další jaryk - výhodou; spolehlivost, samostatnost, schopnost práce v týmu, pozitivní a proaktivní přístup při řešení neočekávaných situací
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;
Kontaktní osoba: | Martina Davidová |
E-mail: | m.davidova@astron.biz |
Telefon: | 581250241 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.