Co vás čeká:
" Práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" Budete pracovat na PC, telefonicky komunikovat a poskytovat zákaznický servis
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy
" Volání pouze na žádost klienta
Co vám můžeme nabídnout
" Zajímavou fixní mzdu a bonusy dle Vašich výsledků
" Stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
" Dostatek projektů - budeme spolupracovat tedy dlouhodobě
" Smlouvu na HPP - plný i poloviční úvazek
" 5 týdnů dovolené
" Občerstvení na pracovišti zdarma
" Relaxační místnost
Požadavky:
" Čeština je Váš rodný jazyk, jste komunikativní a ovládáte práci PC
" Výhodou pokud již máte zkušenosti s call centrem a jste týmový hráč
Možnost úvazku: 20-40 hodin/týden
Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00-16:00
Práce vhodná i pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Benefity:
Kontaktní osoba: | Bohdana Šimůnková |
E-mail: | bohdana.simunkova@optimia.cz |
Telefon: | 736646532 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.