Administrativní pracovník Call centra

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Ústí nad Labem
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup 1. 5. 2024
  • Pro ZTP

Popis

Popis činnosti:
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy

Možnost úvazku: 10-40 hodin/týden

Pracovní doba: od pondělí do pátku dle individuální domluvy
Co Vám nabízíme?
" perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" adekvátní mzdové ohodnocení
" 5.bonusový týden dovolené
" práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20 hodin/týdně nebo i plného úvazku 40hodin/týdně
" perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
" občerstvení na pracovišti
" podporu vedení společnosti
Práce pro OZP.

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky ( Po - Pá 8:00-15:00 hod.) nebo emailem!

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola

Umístění pracovní pozice

A.G.J. - chráněná dílna s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 20 000 Kč
Pracoviště: Pařížská 227/20, 40001 Ústí nad Labem
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Bohdana Šimůnková
E-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz
Telefon: 736646532
ID inzerátu: 770274

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bohdana Šimůnková
E-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz
Telefon: 736646532

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.