vedoucí / vedoucího oddělení řízení procesů a správy dokumentů

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Česká Lípa

Popis

Charakteristika pracovního místa:

- koordinace, řízení, metodické usměrňování a kontrola výkonu spisové a skartační služby - odpovědnost za standardizaci procesů a procedur při správě dokumentů - zajištění bezpečnostní politiky úřadu a naplňování eIDAS (nařízení EP a Rady EU zaměřující se na systémy elektronické identifikace a autentizace) - zajištění agendy systému kvality dle ČSN EN ISO 9001 : 2016 a ČSN EN ISO 14001 : 2016 - zajištění agendy politiky eGovernmentu - zajišťuje agendu o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR)

Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa

Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a přípatek za vedení

Předpokládaný termín nástupu: 03.06.2024, popř. dle dohody

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou

Kvalifikační předpoklady a požadavky: • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání • znalost související legislativy • orientace v oblasti IT • schopnost řídit kolektiv • schopnost samostatného úsudku a rozhodování, organizační schopnosti, časová flexibilita • vysoké pracovní nasazení a zodpovědný přístup k řešení problémů • komunikační dovednosti a administrativní schopnosti • výborná znalost práce s MS Office • řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič

Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí: - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pracovní pozice“, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 12.04.2024 - 12:00 hodin

Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené „VŘ vedoucí oddělení řízení procesů a správy dokumentů“ zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Město Česká Lípa

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–34 370 Kč
Pracoviště: náměstí T. G. Masaryka 1 1 1, 47001 Česká Lípa
Kontaktní osoba: Markéta Pilařová
E-mail: pilarova@mucl.cz
Telefon: 487881178
ID inzerátu: 770403

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Markéta Pilařová
E-mail: pilarova@mucl.cz
Telefon: 487881178

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.