Asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Hodonín
  • Zkrácený úvazek
  • nástup 13. 5. 2024
  • Pro ZTP

Popis

Pro naši pobočku v Hodoníně hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Jedná se o poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením.

Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, rozvoz pracovníků úklidu po Hodoníně a okolí.

Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), aktivní řidič, pracovitost, spolehlivost, samostatnost.

Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - MS Office
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Umístění pracovní pozice

ŠEDOVÁ clean service, o.p.s.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 12 500 Kč
Pracoviště: Kolískova 3842/6, Hodonín
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Kateřina Ostrezy
E-mail: personalni@sedova.cz
Telefon: 702007073
ID inzerátu: 770648

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Ostrezy
E-mail: personalni@sedova.cz
Telefon: 702007073

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.