Vedoucí oddělení zákaznické podpory a servisního oddělení

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Dolní Dobrouč

Popis

Hledám nového kolegu, který bude prozákaznicky orientovaný, dokáže vést tým kolegů a určovat jim priority. Pokud se domluvíte anglicky a máte technický či stavební background neváhejte mne kontaktovat.

Popis pozice

  • řídí tým servisní podpory a servisních techniků – 15 podřízených zaměstnanců
  • koordinovat a dohlížet na činnosti servisního oddělení zajišťovat technickou podporu pro export včetně školení a obchodních partnerů komunikace se zákazníky a dealery v zahraničí
  • komunikace v anglickém jazyce
  • plánování termínů instalací, komunikace s klienty ohledně změnových řízení
  • školení obchodních partnerů ze zahraničí
  • úzká spolupráce s obchodním oddělením
  • vedení projektů, které povedou k rozvoji oddělení

Požadavky

  • prozákaznický přístup, trpělivost
  • schpnost vést projekt - termínově, směrovat lidi, komunikovat změny
  • AJ: aktivně slovem i písmem : budete zaškolovat a komunikovat s obchodními partnery ze zahraničí

Nabízíme

  • práci ve stabilním týmu
  • bonusy ke mzdě
  • kompletní zaškolení
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů volna
  • dotované stravování
  • příspěvek na penzijko
  • odborné kurzy a školení
  • a další benefity…

Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče.

Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím přes „odpovědět“

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Tereza Břetenářová
E-mail: tereza.bretenarova@manpower.cz
Telefon: +420 724 389 072

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.