PRODUKTOVÝ A APLIKAČNÍ SPECIALISTA

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Olomouc
  • HPP
  • nástup 1. 5. 2024

Popis

Pro našeho klienta, obchodní společnost s dlouholetou tradicí a s pevně vybudovanou pozicí jak v diagnostické, tak v „life science“ oblasti, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku, který/á převezme regionální obchodní pozici kombinovanou s aplikační činností a uváděním nových produktů na trh v regionu Pardubického kraje a Moravy.

PRODUKTOVÝ A APLIKAČNÍ SPECIALISTA pro in-vitro diagnostiku v oblasti imunohematologie, biochemie a POCT přístrojů

Náplň práce:

  • prodej stávajících a uvádění nových produktů na trh, hlavním portfoliem jsou produkty Quidel-Ortho
  • převzetí komunikace se stávajícími zákazníky a rozvoj jejich potenciálu
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí a průběžné rozšiřování zákaznického portfolia
  • osobní prezentování komplexních služeb a řešení zákazníkům
  • důsledné řešení požadavků zákazníků
  • uvádění nových produktů na trh a zaškolování zákazníků na nainstalovaných přístrojích
  • profesionální a efektivní následná (post-sales) péče o zákazníky
  • spolupráce s ostatními členy obchodního týmu a s členy servisního týmu
  • komunikace s dodavateli
  • aktivní účast na konferencích a seminářích, prezentace v anglickém i českém jazyce

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání přírodovědného, biochemického nebo medicínského směru, případně SŠ ve zdravotnictví se zkušeností alespoň 3 roky v oboru imunohematologie nebo biochemie
  • praxe min. 3 roky v obchodní společnosti zaměřené na prodej diagnostiky, nebo praxe 3 roky v imunohematologické, případně biochemické, laboratoři výhodou
  • tvorba přednášek, organizace workshopů, aktivní účast na konferencích a seminářích
  • časová flexibilita
  • dobrá schopnost analytického myšlení
  • pro-zákaznický přístup
  • samostatnost a důslednost
  • dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pokročilá aktivní znalost anglického jazyka (ideálně na úrovni B2 – pokročilý, schopnost prezentace produktů v anglickém jazyce)
  • pokročilá dovednost práce na PC (budete používat MS Office, Outlook, CRM, internetové databáze, ovládací a analytický SW k přístrojům)
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • stabilitu a zázemí prosperující společnosti
  • smlouvu na dobu neurčitou (po 6měsíční zkušební době)
  • zavedenou zákaznickou platformu a portfolio
  • přátelský pracovní kolektiv
  • práci z domova (home-office) – platí pro mimopražské
  • notebook, telefon, služební vůz i k soukromým účelům
  • dovolenou 5 týdnů, 3 dny sick-day
  • příspěvek na stravenky, penzijní pojištění (po odpracování 2 let ve společnosti), Multisport karta

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Multisport karta
  • Možnost home office
  • Mobilní telefon
  • Auto i k soukromým účelům
  • Notebook

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Dita Sukupová
E-mail: dita.sukupova@jistu.cz
Telefon: 604197580

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost JISTU recruitment s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost JISTU recruitment s.r.o., sídlem Podolská 2746/35, 628 00 Brno, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.