Koordinátor objednávek

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Do stabilní společnosti, která se zabývá výrobou a prodejem domácích spotřebičů hledáme nového kolegu, který se bude starat o firemní zákazníky a obchodníky a nezbytnou administrativu. Pokud jste administrativní typ a komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém, tak neváhejte a zašlete mi svůj životopis.

Místo výkonu: Brno - střed

Popis pozice

  • komunikace se zákazníky a obchodníky
  • správa objednávek vSAP
  • administrativní práce
  • administrativní zajištění podkladů pro výběrové řízení
  • komunikace s kolegy v kanceláři i z jiných zemí v regionu CEE
  • koordinace logistiky a dopravy zboží kzákazníkovi

Požadavky

  • angličtina na úrovni alespoň B2 (pro písemnou i mluvenou komunikaci)
  • uživatelská znalost MS Office
  • komunikační dovednosti, příjemné vystupování
  • pečlivost a zodpovědnost
  • práce na podobné pozici výhodou
  • znalost systému SAP výhodou

Nabízíme

  • práce na hlavní pracovní poměr
  • dovolená navíc
  • stravenky
  • flexibilní pracovní doma
  • možnost home office

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Barbora Lásková
E-mail: barbora.laskova@manpower.cz
Telefon: +420702140128

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.