Místo výkonu práce: Americká 22, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po 7:00-17:30 h, Út-Pá 7:00-15:00 h. Náplň práce: zpracování roční a měsíčních uzávěrek, zpracování měsíčních přiznání k DPH, zpracování a zaúčtování faktur (podvojné účetnictví). Požadujeme: znalost MS Office (vč. MS Excel), samostatnost, dobré komunikační schopnosti, 5 let praxe. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, příspěvek na životní pojištění, 13. plat. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis).
Kontaktní osoba: | Jaroslav Černík |
E-mail: | cernik@sbdcheb.cz |
Telefon: | 354546130 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.