Nástup možný IHNED. Pracovní doba od 06:00 do 14:30hod. (nebo dle dohody).
Náplň práce:
Administrativní práce spojená s chodem e-shopu, vyřizování a příjem objednávek z e-shopu, balení produktů, přidávání nových produktů na e-shop, přidávání popisků v interních systémech, kontrola produktů před vystavením na e-shop.
Požadavky:
výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti. Výborný psaný projev. Samostatnost, spolehlivost, loajalita, pečlivost a ochota učit se novým věcem. Zkušenosti z práce na obdobné pozici výhodou (nikoliv podmínkou). Podmínkou je znalost práce na PC, MS Office a základní znalost anglického jazyka psanou formou.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalni@supportgroup.cz
Kontaktní osoba: | Petra Štěpánková |
E-mail: | personalni@supportgroup.cz |
Telefon: | 702170338 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.