NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z provozu finanční a mzdové účtárny.
POŽADAVKY: samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a schopnost uvažovat v souvislostech, dobré vystupování
NABÍZÍME: 25 dní dovolené, benefity (stravenky, Sick days,)
KONTAKT: osobně, emailem, telefonicky Po-Pá 8.00-15.30 hod
Kontaktní osoba: | Bc. Radmila Hrbáčková |
E-mail: | ekonom@azass.cz |
Telefon: | 468 001 630 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.