REFERENT/KA HOSPODÁŘSKOSPRÁVNÍ

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Ostrava-město
  • HPP
  • nástup 1. 6. 2024

Popis

Na odboru kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení služeb a údržby, krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.

  • Výběrové řízení č. 22/2024

Co má referent/ka hospodářskosprávní na starosti:

  • Budete
    • pracovat v kolektivu zaměstnanců, kteří se starají o plynulý chod krajského úřadu
    • mít dobrý pocit z toho, že občanům poskytujete příjemné prostředí k jednání a zároveň zaměstnancům kvalitní pracovní prostředí
  • V rámci agendy
    • zajišťujete a organizujete malování, čištění podlah, výměny koberců, opravy nábytku, opravy a úpravy kuchyňských linek, dveří a dalších zařízení v budově krajského úřadu
    • zajišťujete údržbu a organizaci prováděných staveb a zařízení
    • organizujete zimní údržbu a údržbu zeleně

Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.

Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?

  • Požadujeme středoškolské s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání 
  • Nezbytným předpokladem je
    • aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
    • řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla
  • Padneme si do oka, pokud
    • máte aktivní přístup, časovou flexibilitu a dobré komunikační a organizační schopnosti
    • svou práci zvládáte řešit sám, ale zároveň se nebojíte i týmové spolupráce
    • máte chuť učit se novým věcem

Co vám nabízíme:

  • Slušný a férový přístup
  • Užitečnou a smysluplnou práci
  • Kvalitní pracovní prostředí
  • 9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
  • Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
  • Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
  • Práci na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení v přátelském kolektivu

Benefity:

  • Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které Vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně 
  • Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
  • 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
  • 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání
  • pružná pracovní doba
  • adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
  • firemní školka KRAJÁNEK
  • společenské a sportovní akce
  • mnoho dalších výhod s našimi partnery

Chcete se stát součástí našeho týmu?

Do 7. 5. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava

Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.

Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Závodní stravování
  • Firemní akce
  • Firemní školka
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Sick days
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Bonusy a prémie
  • Cafeterie
  • Multisport karta
  • Stravenkový paušál

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Denisa Novotná DiS.
E-mail: denisa.novotna@msk.cz
Telefon: +420 595 622 198

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů: Mgr. Richard Klos Telefon: 595 622 699, e-mail: richard.klos@msk.cz

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.