Domluvíte se anglicky a vyznáte se v pravidlech zahraničního obchodu? Pak čtěte dál!
Na této pozici spojíte dohromady komunikaci s administrativou. Budete zpracovávat objednávky a řešit jejich náležitosti s obchodními zástupci i zákazníky, nákupem, výrobou, oddělením plánování a dopravci. K objednávkám budete vystavovat faktury a dokumenty nezbytné pro expedici zboží do zahraničí a také jednat s celním úřadem.
Náš tým doplní komunikativní člověk se znalostí administrativy spojené s exportem zboží (Incoterms).
Pro komunikaci se zahraničními pobočkami a klienty je nezbytná plynulá angličtina (písemná i verbální).
Pro možnost cestovat na nedalekou druhou pobočku nebo na úřady je také důležitý řidičský průkaz sk. B a ochota posadit se za volant.
Flexibilní pracovní dobu, ať si můžete organizovat volný čas podle Vašich potřeb.
Dovolenou navíc, abyste si během roku měli čas dostatečně odpočinou.
Možnost pracovat v případě potřeby z domova.
Výuku angličtiny organizovanou přímo na pracovišti.
Příspěvek na stravování a volný čas, bonusy ke mzdě a zvýhodněný mobilní tarif.
Kontaktní osoba: | Michaela Rojíková |
E-mail: | michaela.rojikova@manpower.cz |
Telefon: | +420 734 173 421 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.