Mzdový a finanční účetní v advokátní kanceláři - senior

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Hlavní město Praha

Popis

Do mezinárodní advokátní kanceláře, která působí na českém trhu více jak 20 let, hledáme zkušeného kolegu / kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ.

Pokud Vás baví práce s čísly, pracujete samostatně, řídíte se účetními uzávěrkami, orientujete se na detail a ke všemu přistupujete zodpovědně a navíc k tomu zvládnete zpracovat a zaúčtovat mzdy, pošlete nám svůj životopis.

Popis pozice

1) Účetnictví

  • kompletní zpracování DPH, kontrolního asouhrnného hlášení
  • vedení pokladny vrůzných měnách avedení agendy majetku
  • dohled, kontrola apomoc při nahrávání el. výpisů do účetnictví, účtování bankovních výpisů apárování plateb (zpracovává naše junior účetní)
  • samostatná příprava platebních příkazů aodesílání plateb
  • znalost zadávání prvotních dokladů do systému ajejich účtování (zpracovává naše junior účetní), účtování uzávěrkových interních dokladů, ato na měsíční aroční bázi
  • vedení akoordinace práce junior účetní

2) Měsíční zpracování mezd

  • samostatné zpracování mezd vprogramu PAMICA (35 zaměstnanců), export do systému SAP (podklady pro mzdy dodává HR oddělení)
  • podání přehledů na ČSSZ, zdravotní pojišťovny
  • přihlášky aodhlášky zaměstnanců, vystavení POZP, ELDP apod
  • zpracování PN

3) Controlling areporting

  • zpracování týdenních, měsíčních aročních reportů
  • controlling na denní aměsíční bázi

4) Příprava azpracování finančního adaňového auditu

  • příprava inventury účtů
  • komunikace sauditory adaňovým poradcem ve spolupráci sfin. manažerem

Požadavky

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
  • znalost programu SAP (verze S/4HANA), PAMICA nutná
  • znalost programu POHODA výhodou, jedná se pouze o podpůrný program pro několik účetních operací
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk min. B1
  • samostatnost, zodpovědnost, orientace na detail
  • je potřeba ovládat time management – nutnost prioritizace úkolů, dodržování termínů uzávěrek, efektivní koordinace práce

Nabízíme

  • pracovní poměr na HPP nejdříve na rok a následně s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • moderní kanceláře v centru Prahy
  • balíček benefitů (25 dní dovolené, 2 Sick Days, stravenky, MultiSport karta s příspěvkem, Sodexo Benefit program, wellbeing platforma Unmind, zvýhodněné tarify od Vodafone)
  • Občerstvení na pracovišti, čerstvé ovoce
  • skvělý tým a přátelská atmosféra podpořena firemními akcemi a teambuildingy
  • možnost seberozvoje (interní vzdělávací program, EAP mezinárodní vzdělávací projekty, školení potřebná pro Tvoji práci

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Andrea Mitisková
E-mail: andrea.mitiskova@manpowergroup.cz
Telefon: +420734524469

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.