Úředníci odboru finančního - úředníci oddělení místních poplatků odboru finančního

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Cheb
  • HPP
  • nástup 1. 6. 2024

Popis

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru finančního.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního

Platová třída: 9

Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb

Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dohodou
Pracovní poměr na dobu neurčitou

Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • dosažení věku 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn
  • znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn
  • rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn
  • do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:

  • praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
  • znalost informačního systému GINIS.

Výčet požadovaných dokladů:

  • vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
  • výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:

  • pět týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno)
  • odborné vedení v adaptačním procesu.

Lhůta pro podání přihlášek: do 21. května 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 400 154, e-mail: bilkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 22. května 2024 v 9:00 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta - internet

Benefity

  • Jízdní výhody - příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
  • Dovolená navíc - pět týdnů dovolené

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 000–35 000 Kč
Pracoviště: Cheb
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Marie Bílková
E-mail: bilkova@cheb.cz
Telefon: 354440154
ID inzerátu: 781904

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Marie Bílková
E-mail: bilkova@cheb.cz
Telefon: 354440154

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.