Charakteristika vykonávané pozice:
Řídí činnosti a procesy odboru životního prostředí, koordinuje činnosti na úsecích ovzduší, vody, půdy, odpadů, ochrany přírody, myslivosti, rybářství, péče o les, zemědělství. Podílí se na výkonu správních agend svěřených odboru životního prostředí organizačním řádem Městského úřadu Bruntál.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.5.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Obálku s přihláškou označte viditelně: „Přihláška k výběrovému řízení na místo Vedoucí odboru životního prostředí – NEOTVÍRAT“.
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: | Alena Pajkošová |
E-mail: | marta.krenkova@mubruntal.cz |
Telefon: | 554706340 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.