Budete organizovat kalendář obchodnímu týmu, domlouvat jejich schůzky, uzavírat jim docházku a administrativně podporovat obchodní útvar. Budete se účastnit porad vedení a zapisovat je. Budete rovněž dbát na bezproblémový chod kanceláře, zajišťovat kancelářské potřeby, zajišťovat občerstvení pro jednání a dotahovat úkoly do konce a včas.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o zkušenost na obdobné pozici
o dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
o umět psát všemi deseti
o dobré vystupování a profesionální přístup
Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
ozaškolení v adaptačním programu
oodborný růst a osobnostní rozvoj, školení dle potřeby
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy
Způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail
Kontaktní osoba: | Pavel Němec |
E-mail: | pavel.nemec@ghh-bonatrans.com |
Telefon: | 597 082 356 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Pro účely tohoto výběrového řízení budeme Vaše osobní údaje zpracovávat v nezbytném rozsahu pro potřebu výběru vhodného zaměstnance na konkrétní inzerovanou pozici, pouze po dobu výběrového řízení, které zpravidla nepřekročí 3 měsíce. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás taktéž informujeme, že máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vámi poskytnutých osobních údajů.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.