Náplň práce:
zajištění chodu odbytových středisek hotelu, kontrolní činnost včetně aktivní práce na střediscích v rámci hotelu, tvorba nabídek, komplexní cateringové zajištění firemních akcí, řízení kolektivu cca 15 zaměstnanců, práce se žáky hotelových škol, ovládání skladového programu, tvorba objednávek, práce se zbožím
Požadujeme:
" příjemné vystupování, komunikativnost, zvládání stresových situací
" min. SŠ vzdělání, nejlépe z oboru hotelnictví
" nutná praxe v oboru
" znalost cizího jazyka (NJ-AJ)
" znalost práce na PC na uživatelské úrovni (Word, Excel, Outlok, Internet)
" flexibilita a směnovost
Nabízíme:
" řádnou pracovní smlouvu - v přátelském kolektivu
" mzda 40.000 - 50.000,- Kč hrubého
" ubytování a stravování za symbolické ceny
" příspěvek na dovolenou
" provize z prodeje (bonusy), slevy na firemní výrobky či služby
" pokud rádi cestujete, možnost pobytu v partnerském hotelu Port u Máchova jezera
" možnost sportovního vyžití, bazénu a wellness za výhodných podmínek přímo v hotelu
" podpora dalšího vzdělávání, kariérní růst
Nástup možný dle dohody. Životopis zašlete na adresu: prace@hotelhorizont.cz.
Kontaktní osoba: | Bc. Radka Majtánová |
E-mail: | prace@hotelhorizont.cz |
Telefon: | 499861525 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.