Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha 5
  • HPP

Popis

Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí

Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby operativního leasingu, autopůjčovny, správu vozového parku a prodej vozů po operativním leasingu, hledáme do pojistného oddělení Administrátora pojistných událostí.

Co bude Vaší zodpovědností:

Administrace pojistných událostí na vozidlech, což v kostce znamená:

  • Registrace pojistných událostí v interním systému
  • Hlášení a správa zaregistrovaných pojistných událostí
  • Kontrola a konsolidace pokladů nezbytných k uplatnění nároku na náhradu škody
  • Komunikace se servisními partnery ve vztahu k řešení pojistné události
  • Komunikace s klienty
  • Podpora uživatelů vozidel a komunikace se službou silniční asistence
  • Kooperace s ostatními členy týmu a napříč společností

Co od Vás očekáváme:

  • Svzdělání s maturitou
  • Praxi v oblasti služby zákazníkům – zkušenosti z call centra vítáme – vhodné pro absolventy
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) – nebát se vyřídit telefonáty, maily
  • Dobrou znalost práce s MS Office
  • Schopnost kultivovaného ústního i písemného projevu v českém jazyce
  • Zájem o automobilový průmysl
  • ŘP skup. B výhodou
  • Spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly
  • Týmovost, proklientský přístup

Co Vám nabízíme:

  • Práci na HPP – plný úvazek
  • Základní mzdu v rozmezí 38 000 - 40 000 Kč + 6 000 Kč měsíční bonus při splnění zadaných úkolů
  • Roční bonusy vázané na výsledky společnosti a osobní výkon zaměstnance (až 12,5 % z hrubé roční mzdy – kráceno dle odpracovaných měsíců)
  • Mobilní telefon včetně SIM karty (volné hovory, SMS, data 20 GB)
  • Notebook
  • 8hodinovou pracovní dobu
  • Stravenkový paušál 99 Kč za odpracovaný den
  • 1 týden dovolené
  • Možnost čerpat 3 Sick days ročně
  • Možnost pracovat vzdáleně 2 dny v týdnu (dle dohody s nadřízeným)
  • 12 000 Kč ročně na benefity dle vlastní volby: Karta MultiSport/Benefitní karta Edenred/Penzjiní nebo životní pojištění
  • Příspěvek na dopravu ve výši 3 650 Kč ročně po 1 roce ve společnosti
  • Slevy na naše služby – leasing, odkup aut po leasingu, půjčovna aut, příslušenství
  • Rozvoj a další vzdělávání (individuální přístup na základě individuálního rozvojového plánu)
  • Přátelskou atmosféru na pracovišti o 80 lidech
  • Možnost parkovacího místa v areálu firmy
  • Místo výkonu práce: Praha 5 – Jinonice – 5 min. pěšky od stanice metra Nové Butovice
  • Termín nástupu nejpozději 1. 8. 2024

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Mobilní telefon
  • Výrobky a služby se slevou
  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na soukromé životní pojištění
  • Stravenky
  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na volný čas
  • Sick days
  • Možnost home office

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.