VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem.
Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin
Jde o 2 místa na 20 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Prosíme o zaslání životopisu e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Kontaktní osoba: | Libor Kusněř |
E-mail: | nabor@optimia.cz |
Telefon: | 736 646 532 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.