Jsme společnost, která do svého týmu hledá člověka, který je samostatný, pečlivý a má zájem o dynamické prostředí FMCG (rychloobrátkové zboží), ve kterém může realizovat svůj potenciál.
Naší přidanou hodnotou je přátelské pracovní prostředí a pracovní náplň napříč různými účetními oblastmi, což vytváří prostor pro seberealizaci a profesní vývoj.
Pokud to s tebou rezonuje, ozvi se nám a rádi se s tebou setkáme osobně.
Jak bude vypadat tvá pracovní náplň:
* účtování dodavatelských faktur - tuzemské a zahraniční
* účtování pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů
* evidence majetku - účtování nákupu majetku, odpisy
* skenování dodavatelských faktur do systému
* zpracování podkladů k přiznání DPH
* zpracování hlášení INTRASTAT
* účtování a kontrola závěrkových operací ve spolupráci se senior účetními
* zakládání kmenových dat v SAP
* základní reporting
* práce se SAP
Co uvítáme:
* ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru - vhodné pro absolventy
* střední úroveň práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook), psaní všemi deseti
* samostatnost, pečlivost a ochota pracovat
*cit pro čísla (kontrola, přesnost, systematičnost)
* ochota cestovat, řidičský průkaz sk. B podmínkou
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Kontaktní osoba: | Bc. Andrea Váňová |
E-mail: | a.vanova@maspex.com |
Telefon: | +420 734 288 935 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.