Asistentka centrální expedice

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Prostějov
  • HPP

Popis

Co vás čeká:

Budete součástí týmu centrální expedice a důležitou administrativní podporou v zajišťování plynulého procesu balení a expedice našich skvělých rajčat a paprik ze skleníku.

Hlavní náplní práce bude zejména:

  • Spolupráce a zajišťování plnění objednávek od našich odběratelů
  • Vystavování objednávek a faktur
  • Objednávání spotřebního materiálu a OOPP
  • Správa skladu OOPP
  • Vedení pokladny
  • Evidence docházky v docházkovém systému

Požadavky na pozici:

  • SŠ vzdělání
  • Kvalitní time-management, pečlivost, odpovědnost, proaktivní přístup
  • Schopnost týmové práce
  • Znalost práce s počítačem (MS Office 365)
  • ŘP skupiny B

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr
  • Odpovídající finanční ohodnocení a pro stálé zaměstnance mimořádné roční odměny
  • Příspěvek na stravu
  • Firemní produkci za zvýhodněné ceny
  • Firemní akce
  • Odměna za doporučení kandidáta 10.000,- Kč
  • Nástup možný ihned

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Seidlová
E-mail: martina.seidlova@ecofinance.cz
Telefon: +420 725 744 001

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.