NÁPLŇ: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting
životopis v českém jazyce
POŽADUJEME: ÚSO nebo VŠ, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, firemní loajalita, časová flexibilita
NABÍZÍME: 26 dnů dovolené,rozsáhlý sociální program,závodní stravování, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní spoření a životní pojištění a další benefity,mzda v závislosti na kvalifikovanosti a výsledcích s možností růstu, následně doba neurčitá
KONTAKT: emailem, telefonicky PO-PÁ 8.00 . 14.00 hod
Kontaktní osoba: | Šindelková, Kynclová |
E-mail: | renata.sindelkova@rhimagnesita.com, daniela.kynclova@rhimagnesita.com |
Telefon: | 461 579 140, 602 485 836 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.