Náplň práce:
• Zpracování podvojného účetnictví v programu Pohoda
• Spolupráce na měsíčních uzávěrkách, roční závěrce, daňových přiznání (DPH, KH)
• Samostatné účtování faktur přijatých, tvorba a účtování faktur vydaných; účtování pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladen; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; evidence pohledávek, skladové evidence; evidence majetku; administrativa; evidence nájemních smluv…
• zpracování statistických výkazů • kompletní zpracování mzdové agendy pro zaměstnance (HPP, DPP, DPČ)
• zpracování nemocenských dávek (pracovní neschopnosti, OČR, PPM)
• roční zúčtování daní
• ELDP
• administrativa spojená s exekucemi a insolvencemi
• kontrola správnosti převodu z docházkového systému
• komunikace s institucemi (ZP, ČSSZ, FÚ, ÚP)
• zajišťování plateb závazků
Co od Vás očekáváme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• min. 2 roky praxe v obdobné pozici
• znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů
• znalost MS Office (Word, Excel)
• samostatný, proaktivní, energický a empatický přístup
• smysl pro zodpovědnost, důslednost a pečlivost při práci
Co Vám můžeme nabídnout:
• práci na plný úvazek
• místo výkonu práce Petrov u Hodonína
• odpovídající platové ohodnocení
• nástup ihned nebo dle dohody
Kontaktní osoba: | Radka Kašná |
E-mail: | lhdservice@seznam.cz |
Telefon: | 605272575 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.