NÁPLŇ: vyhodnocování dodaného materiálu, zajišťuje skladování materiálů, spolupracuje při určování optimálních vazeb mezi množstvím zásob a potřebami výroby, organizuje výdej materiálu, provádí včasný přísun materiálu do přípravy, zajišťuje hospodárnou manipulaci s materiálem a obaly, provádí příjem materiálu, spolupracuje při odsouhlasení došlých faktur s doklady o převzetí zásilky, provádí reklamaci vad dodaného materiálu, provádí inventarizaci materiálových zásob, zastupuje skladníka, zastupuje administrativního pracovníka (vystavování příjmových a výdajových dokladů), eviduje převzaté zásilky, zajišťuje evidenci vratných obalů, kontroluje, odpovídá za vedení evidence o provozu vnitropodnikovou dopravu, VZV, eviduje přidělené ochranné pracovní pomůcky, plní příkazy svého nadřízeného v rámci pracovní činnosti svěřeného úseku, odpovídá za dodržování BOZP a PO
POŽADAVKY: znalost cizího jazyka výhodou, pečlivost a samostatnost
NABÍZÍME: Obědy v místě provozu nebo stravenkový paušál. Po roce příspěvek na životní, nebo penzijní pojištění.
KONTAKT: osobně, telefonicky 8.00-14.00
Kontaktní osoba: | Kristýna Hladilová |
E-mail: | invekta@invekta.cz |
Telefon: | 461 353 333, 601 089 598 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.