Asistent/ka oddělení nákupu OZP

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Pardubice
  • Zkrácený úvazek
  • nástup 1. 7. 2024
  • Pro ZTP

Popis

Náplň práce: - provádění výběru dodavatelů, komunikace s dodavateli, kooperace s interními úseky firmy, údržba nákupních dat v systému, pomoc při přípravě katalogů

Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání technického či ekonomického směru, obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, analytické uvažování (práce s čísly ), schopnost týmové práce, ochotu učit se novým věcem, praxe v oblasti nákupu/prodeje výhodou

Nabízíme: - zajímavou pracovní náplň, zázemí stabilní a dlouhodobě se rozvíjející společnosti, individuální přístup, práci v novém moderním prostředí, úvazek 4-5 hodin/den
Místo vyhrazeno pro OZP.
První kontakt e-mailem

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - znalost práce
  • Práce s PC - textový editor (Word) - MS Office
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — dobrá znalost, případně v kombinaci s jinými světovými jazyky

Benefity

  • Jiné výhody - zaměstnanecké slevy

Umístění pracovní pozice

JP-KONTAKT, s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 10 650–13 350 Kč
Pracoviště: Dašická 1797, 53003 Pardubice
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Bartošová Lucie Lumande Radka,
E-mail: personalistika@jp.cz
Telefon: 778 484 964
ID inzerátu: 795727

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bartošová Lucie Lumande Radka,
E-mail: personalistika@jp.cz
Telefon: 778 484 964

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.