Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz - pružná pracovní doba.
Náplň práce: vytváření, kontrola a schvalování řízených dokumentů (např. směrnic, pracovních postupů, formulářů, návodů k použití); správa a archivace řízených dokumentů; provádění hodnocení a kvalifikace dodavatelů; provádění interních auditů, organizace auditů třetí stranou; návrh a kontrola plnění nápravných opatření.
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, znalost angličtiny slovem i písmem pro běžnou komunikaci, porozumění metodám a nástrojům kvality, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (Word, Excel), znalost norem pro řízení kvality (minimálně ISO 9001), schopnost a chuť se učit novým věcem, zkušenost na obdobné pozici výhodou.
Zaměstnavatel nabízí: perspektivní zaměstnání ve stabilní a prosperující společnosti, velkou škálu firemních benefitů (kafetérie, vyšší příspěvek na obědy, věrnostní prémie, příspěvek na penzijní připojištění, finanční bonus na konci roku a další), možnost profesního růstu a vzdělávání, práci v příjemném prostředí, možnost profesního růstu a vzdělávání.
Kontakt - pan Trojtl Jaroslav, tel.: 776 038 897, e-mail: osobni@deymed.com, personalni@deymed.com (pro zaslání životopisu).
Kontaktní osoba: | Jaroslav Trojtl |
E-mail: | osobni@deymed.com, personalni@deymed.com |
Telefon: | 776 038 897 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.