SPECIALISTA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Uherské Hradiště

Popis

Hlavním úkolem Vaší práce bude:

  • Aktivní komunikace s obchodními partnery na zákaznické a dodavatelské úrovni.
  • Rozvoj obchodních aktivit a hledání nových příležitostí.
  • Vedení nabídkového a poptávkového řízení.
  • Správa a evidence dat v informačních systémech QI a Plantune.
  • Každodenní komunikace s kolegy napříč firmou a jejich administrativní podpora.

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Znalosti a praktické využití obchodních nástrojů a technik.
  • Dobré vystupování, komunikativnost a organizační schopnosti.
  • Nebát se odpovědné a samostatné práce, kterou si dokážete zorganizovat.
  • Umět pracovat v týmu, být kreativní a flexibilní.
  • Aktivně pracovat s programy z balíčku Office.
  • Mít ŘP sk. B.

Vaší výhodou budou:

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického/technického směru výhodou.
  • Zkušenost na podobných pozicích
  • Znalost anglického, nebo dalšího světového jazyka

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Služební telefon
  • 23 dnů dovolené
  • Firemní benefity

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Sylva Slunečková
E-mail: personalni@kovokon.cz
Telefon: 734646474

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.