Podrobnější informace k výběrovému řízení a požadavkům na uchazeče získají zájemci na úřední desce města Rožnov pod Radhoštěm nebo na webových stránkách města Rožnov p. Radhoštěm.
Město Rožnov pod Radhoštěm vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucího úředníka Finančního odboru zařazeného do Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm, s pracovním poměrem na dobu neurčitou.
Co je hlavní náplní činnosti:
Řídí, kontroluje a organizuje činnosti Finančního odboru Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm. Zabezpečuje, vyhodnocuje a koordinuje finanční hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Řídí proces sestavení rozpočtu a s tím spojené úkoly. Zpracovává podklady a ekonomické analýzy pro rozhodování rady města, zastupitelstva města a dalších orgánů města a prezentuje je osobně před těmito orgány. Komplexně spolupracuje při přezkumu hospodaření města. Vykonává finanční kontrolu. Zodpovídá za vymáhání pohledávek města včetně fáze exekuce. Zastupuje město vůči orgánům daňové správy. Zajišťuje metodickou pomoc
v oblasti financí
Co očekáváme a jaké vlastnosti oceníme
Výhodou
Nabízíme
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 21. června 2024.
Místo a způsob podání přihlášky:
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad Rožnov pod Radhoštěm
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označením „NEOTVÍRAT — přihláška do výběrového řízení vedoucí úředník Finančního odboru“
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Přílohy, které je nutné doložit k přihlášce
Kontaktní osoba: | Mgr. Veronika Čejková |
E-mail: | veronika.cejkova@roznov.cz |
Telefon: | 739588959 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.