První kontakt e-mailem.
" Zpracování příchozí a odchozí pošty včetně datové schránky a spisové služby,
" rezervace zasedacích místností v el. systému,
" vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence,
" formátování, kopírování, skenování a ukládání dokumentů,
" správa databází v MS Excel a správce v interním informačním systému,
" administrativní podpora
" archivace dokumentů,
" samostatné řešení dílčích úkolů,
" pomoc při organizování akcí v rámci projektů,
" asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané nadřízeným
Požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru administrativa
" pokročilá uživatelská znalost MS Office,
" kreativní a proaktivní přístup k práci,
" analytické a organizační schopnosti,
" občanská a morální bezúhonnost.
Zaměstnanecké výhody:
" zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí,
" příjemné a přátelské pracovní prostředí s profesně i lidsky kvalitními kolegy,
" pracoviště s výbornou dostupností MHD i s možností parkování na vyhrazeném parkovišti,
" podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje,
" 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna,
" cenově zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení,
" čerpání FKSP formou FLEXI PASS,
" penzijní připojištění po plynutí doby zapracování,
Kontaktní osoba: | Mgr. Kamila Sekaninová, DiS. |
E-mail: | sekaninova.kamila@nconzo.cz |
Telefon: | 605 770 810 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.