Pro výrobní společnost v oblasti automotive hledáme nového Inženýra zákaznické kvality.
Máte praxi na obdobné pozici, případně vzdělání v oblasti kvality?
Nástup do kmene společnosti.
Popis pozice
- cílem pozice je řídit zákaznické požadavky dle standardů společnosti
- být první kontaktní osobou pro zákazníka zaúčelem řešení zákaznických záležitostí, reportingu čiřešení kvalitativních problémů
- tento cíl pozice lze naplňovat pomocí práce sezákaznickými portály, analýzou neshodných výrobků, používáním nástrojů kvality audržováním dokumentace
- scrap management (jedná seo analýzu interních aexterních NOK výrobků pro stanovení příčin anásledně nápravných opatření)
- nové projekty - podpora kolegy zodpovědného zadodavatelskou kvalitu
- spolupráce sprojektovým týmem.
- příprava aúčast nainterních, zákaznických asystémových auditech
Požadavky
- min. ukončené SŠ vzdělání (ideálně v oblasti kvality, strojírenství, průmyslového inženýrství + technické myšlení)
- praxe v automotive na oddělení kvality - toto zejména u kandidátů bez vzdělání v oblasti kvality, neboť pro pozici je nutné ovládat postupy a nástroje kvality
- velmi dobré komunikační dovednosti
- odolnost proti tlaku ze strany zákazníků
- samostatný přístup k práci
- být týmový hráč
- schopnost řešit problémy, tah na branku
- komunikativní znalost anglického jazyka (denní využití v mluvené i písemné podobě), znalost německého jazyka je velkou výhodou
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- roční bonus
- 25 dní dovolené
- 4x sick day/rok
- stravenkový paušál 115 Kč/odpracovaný den
- příspěvěk na penzijní připojištění
- po dohodě s vedoucím možnost práce na Home Office
- flexibilní pracovní dobu s pevnou částí (9:00-14:00, v pátek 8:30-13:00)
- práci na HPP, 37,5 hodin/týden
- firemní notebook a telefon
- benefitní systém Edenred s využitím pro volnočasové aktivity (až 12.000 Kč ročně)
- vánoční balíčky, příspěvek na očkování, teambuildingové akce a další