pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: Administrativní agenda v rámci provozu e-shopu, Zpracování cenových nabídek podle stanoveného postupu, Zpracování faktur, objednávek a další administrativní podpora pro účetní, Základní zákaznická podpora - telefonická a emailová, Občasná zastupitelnost v rámci skladu
- Požadavky: pokročilá počítačová gramotnost, přítomnost na firemním mobilním telefonu v rozmezí 9-17 hod. pro odbavování základních zákaznických požadavků směrem ke stavu zakázky apod.. spolehlivost
- Nabízíme: zkrácený úvazek v rozsahu 15-30 hodin týdně v závislosti na počtu poptávek a objednávek (sezónnost), možnost růst v rámci online marketingu, účetnictví a zákaznické podpoře, flexibilní pracovní dobu s možností Home-office
Kontaktní osoba: | Ing. Libor Zůbek |
E-mail: | zubek@laporte.cz |
Telefon: | 730 164 482 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.