Ekonom/ka v rychle rostoucí společnosti

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Jeseník
  • HPP, IČO
  • nástup 1. 8. 2024

Popis

Jsme malá rychle rostoucí firma s ambiciózními cíli. Působíme v oblasti sociálních služeb, zabýváme se moderními technologiemi, digitalizací provozních procesů a asistivními technologiemi, které zlepšují prostředí a kvalitu života klientů/pacientů i zaměstnanců. Nabídka našich produktů a služeb se neustále rozšiřuje, proto hledáme někoho, kdo se přidá do našeho týmu.

Hledáme motivovaného kolegu na pozici Ekonoma/Ekonomky, který:

  • bude zodpovídat za vedení celé účetní a daňové agendy,
  • připraví finanční strategie a rozpočty podniku,
  • nastaví hospodářské plány a bude je vyhodnocovat podle relevantních ekonomických ukazatelů,
  • sestaví potřebné finanční analýzy, ze kterých vyhodnotí ukazatele výkonnosti společnosti,
  • sepíše interní firemní směrnice a bude je spravovat,
  • bude komunikovat s bankami a finančním úřadem, pojišťovnami, auditory a daňovými poradci,
  • zpracuje účetní závěrky a odprezentuje je auditorům,
  • zkoordinuje celý finanční controlling a bude spolupracovat s ostatními odděleními společnosti.

Co očekáváme:

  • VŠ/SŠ ekonomického zaměření,
  • komplexní znalost účetní a daňové problematiky,
  • praxi v oblasti účetnictví a financí min. 4 roky,
  • samostatnost, aktivitu, loajalitu, bezúhonnost,
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou,
  • znalost práce na PC, MS Office, znalost IS Helios výhodou,
  • analytické myšlení a výborné komunikační schopnosti,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co můžeme nabídnout:

  • pozitivní a inspirativní atmosféru mladé rostoucí společnosti,
  • možnost tvořit, nastavovat, budovat nové procesy a řešení,
  • motivující mzdové ohodnocení s potenciálem k růstu v závislosti na rozvoji firmy,
  • práci v pohodlných kancelářích s moderním vybavením,
  • možnost občasné práce z domu,
  • možnost rozvoje v interním vzdělávacím programu,
  • příspěvek na stravování,
  • služební telefon a PC,
  • firemní akce a teambuildingy.

Zaujala Vás tato nabídka? Dejte nám o sobě vědět! Náš náborový proces probíhá rychle – po obdržení Vašeho životopisu spolu s fotografií se vyjádříme do týdne. V případě zájmu Vás pozveme na osobní pohovor s naším CEO.

Více informací o tom, kdo jsme, jak pracujeme, a čeho chceme dosáhnout, najdete na našich webových stránkách.

Nástup je možný od 01. 08. 2024.

Životopisy prosím zasílejte s Vaší fotografií.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Ekonomika - účetnictví a daňové evidence
  • Ekonomika - podvojné účetnictví
  • Ekonomika - mzdové účetnictví
  • Ekonomika - personalista
  • Ekonomika - skladové účetnictví

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní) — na výborné úrovni

Benefity

  • Firemní akce
  • Možnost home office
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Vlastní organizace práce
  • Mobilní telefon
  • Stravenkový paušál

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Soňa Štramová
E-mail: obchod@cleanlife.cz
Telefon: 608391518

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.