Jsme malá rychle rostoucí firma s ambiciózními cíli. Působíme v oblasti sociálních služeb, zabýváme se moderními technologiemi, digitalizací provozních procesů a asistivními technologiemi, které zlepšují prostředí a kvalitu života klientů/pacientů i zaměstnanců.
Nabídka našich produktů a služeb se neustále rozšiřuje a náš mladý obchodní tým k sobě hledá zkušeného manažera, který se bude aktivně podílet na rozvoji firmy.
Hledáme motivovaného kolegu na pozici Obchodního ředitele/ředitelky, který:
- má prokazatelné zkušenosti s vedením obchodního týmu,
- umí ostatní nadchnout pro věc, rozvíjet a řídit tým,
- dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti,
- nastaví obchodní cíle a bude motivovat obchodní tým k jejich splnění,
- má skvělé komunikační a vyjednávací dovednosti, profesionální a reprezentativní vystupování,
- orientuje se na potřeby zákazníka, umí naslouchat a budovat důvěru,
- rychle se orientuje v nových technologiích a je kreativní,
- zvládne zpracovat reporty marketingových aktivit a statistik pro vedení firmy,
- je dochvilný, samostatný, spolehlivý, loajální a nechybí mu cílevědomost,
- má strategické myšlení, tah na branku,
- efektivně využívá k práci PC a další dostupné technologie,
- komunikuje plynule v angličtině, případně v jiném světovém jazyce,
- vlastní ŘP skupiny B a aktivně ho využívá.
Co očekáváme:
- řízení obchodního týmu, práci na jeho motivaci a profesním rozvoji,
- tvorbu a implementaci obchodní a marketingové strategie,
- odpovědnost za plnění stanovených obchodních cílů,
- vyhledávání nových obchodních příležitostí,
- udržování obchodních kontaktů, péče o VIP zákazníky a úzká spolupráce s dodavateli,
- prezentace společnosti na odborných akcích – konferencích, seminářích apod.,
- zastupování firmy na jednáních v ČR i v zahraničí.
Co můžeme nabídnout:
- pozitivní a inspirativní atmosféru mladé rostoucí společnosti,
- možnost tvořit, nastavovat, budovat nové procesy a řešení,
- motivující mzdové ohodnocení s potenciálem k růstu v závislosti na rozvoji firmy,
- procentuální podíl z obratu celé obchodní divize,
- služební automobil i pro soukromé účely,
- spolupráci s předními odborníky v oboru,
- aktivní zapojení do rozvoje znalostí a dovedností kolegů v týmu,
- práci v pohodlných kancelářích s moderním vybavením,
- možnost občasné práce z domu,
- možnost seberealizace a rozvoj v interním vzdělávacím programu,
- příspěvek na stravování,
- služební telefon a PC,
- firemní akce a teambuildingy.
Zaujala Vás tato nabídka? Dejte nám o sobě vědět! Náš náborový proces probíhá rychle – po obdržení Vašeho životopisu spolu s fotografií se vyjádříme do týdne. V případě zájmu Vás pozveme na osobní pohovor s naším CEO.
Více informací o tom, kdo jsme, jak pracujeme, a čeho chceme dosáhnout, najdete na našich webových stránkách www.cleanlife.cz.
Nástup je možný od 01. 08. 2024.
První kontakt písemný. Životopisy prosím zasílejte s Vaší fotografií.