SPECIALISTA/KA poradenství a rekvalifikací

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Liberec
  • HPP
  • nástup 15. 7. 2024

Popis

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1

Hlavní náplň činnosti:

  • metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR
    v agendách profesního a speciálního poradenství zahrnujícího poradenství pro volbu
    povolání, poradenství pro volbu rekvalifikace, poradenství pro osoby se zdravotním
    postižením a pro volbu forem pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci OZP).
  • metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť při uzavírání dohod –
    rekvalifikace, poradenské činnosti, individuální plány pracovní rehabilitace a dohody
    spojené s pracovní rehabilitací
  • koordinace a zpracování výzev k jednotlivým realizacím rekvalifikací a poradenských
    činností
  • komunikace se vzdělávacími zařízeními – dodavatelů služeb poradenské činnosti a
    rekvalifikací
  • metodické řízení, koordinace a spolupráce při přípravě věcných podkladů pro zadávání
    veřejných zakázek k výběru dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací a
    pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci).
  • zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a
    pracovní rehabilitace v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola
    jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích
  • spolupráce a komunikace s příslušným metodikem agendy poradenství a rekvalifikací
    a metodikem pro oblast pracovní rehabilitace na GŘ ÚP ČR, účast na pravidelných
    poradách metodiků, předávání podnětů a poznatků z praxe.
  • zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky, vydávání stanovisek
    a výklad problematiky na seminářích a poradách, zajištění jednotnosti postupů
    kontaktních pracovišť.
  • podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro roční zprávy o situaci
    na trhu práce.
  • kontrolní činnost – poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních kontrol,
    kontrol vnějšími subjekty a auditů.
  • realizace vnitřních kontrol a monitorovacích návštěv na kontaktních pracovištích.

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené vzdělání min. VŠ bakalářské
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování, psychická odolnost
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
  • výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
    pozdějších předpisů
  • dobrý zdravotní stav
  • dobrá znalost českého jazyka
  • svéprávnost a občanská bezúhonnost
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo
    občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
    splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
  • plný pracovní úvazek
  • pružná pracovní doba
  • předpokládaný nástup 15. července 2024, případně dle dohody
  • pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s §
    178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), po dobu dočasné nepřítomnosti
    státního zaměstnance.

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím
    V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
    s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
    dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 1. července 2024 na e-mailovou adresu
    petra.svacinkova@uradprace.cz
    Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
    Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC - MS Office

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Úřad práce České republiky

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 280–37 170 Kč
Pracoviště: Dr. Milady Horákové 632/5, 46001 Liberec
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Petra Svačinková
E-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
ID inzerátu: 802404

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Svačinková
E-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.