Vrchní referent/rada - sociální pracovník/pracovnice

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Přerov
  • SP
  • nástup 1. 9. 2024

Popis

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to po dobu dočasně nepřítomného zaměstnance - zástup za RD.

Náplň práce:

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

  • zajišťování agendy dávek příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením
    a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
    Poskytování základního i odborného sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních
    dávek a sociálních služeb, provádění sociální práce v rozsahu platné legislativy v oblasti
    nepojistných sociálních dávek.
  • vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných
    postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování,
    kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení,
    sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku
    s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzování podkladů pro správní
    řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci,
  • provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely nepojistných sociálních dávek,
  • zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty
    dávek.

Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 24. července 2024,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4,
779 00 Olomouc
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být

označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/74158-78099807“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Poznámka:
Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Benefity

  • Závodní stravování - stravenkový paušál
  • Dovolená navíc - 5týdnů dovolené+5dnů indispozičního volna+1den k vyřízení osobních záležitostí
  • Zvláštní prémie - osobní příplatek; zvláštní příplatek; odměny
  • Jiné výhody - příspěvky z FKSP

Umístění pracovní pozice

Úřad práce České republiky

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 890–36 870 Kč
Pracoviště: Purgešova 1399, 75301 Hranice
Typ úvazku: SP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Bc. Iva Arganová
E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Telefon: 950 155 610
ID inzerátu: 802459

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Iva Arganová
E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Telefon: 950 155 610

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.