Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
administrativní podpora obchodníka, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a dodavateli, sestavování nabídek, administrativní práce v informačním systému.
Požadujeme:
Výborné komunikační schopnosti, pokročilá znalost PC - MS Office, znalost systému Helios výhodou, ochota učit se, zodpovědnost, loajalita, pozitivní a optimistický přístup k práci, znalost cizího jazyka výhodou, odolnost vůči stresu.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: hana.zemanova@zh-holding.cz
Kontaktní osoba: | Ing. Hana Zemanová |
E-mail: | hana.zemanova@zh-holding.cz |
Telefon: | 602582759 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.