pracoviště Hulín
- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisních zakázek, agenda spojená s výjezdy techniků (víza, zvací dopisy, rezervace hotelů), spolupráce na logistice servisních akcí, reporting výsledků oddělení, administrativní podpora v rámci oddělení
- Požadujeme: práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk na komunikativní úrovni, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, samostatnost a analytické myšlení
- Výhodou: uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.)
- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, bonusy/prémie, dovolená navíc, nástup možný ihned
Kontaktní osoba: | Kateřina Pospíšilová |
E-mail: | katerina.pospisilova@toshulin.cz |
Telefon: | 573 327 210 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.