CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍ POZICE
• Zabezpečuje agendu veřejných zakázek malého rozsahu v režimu interní směrnice a zakázek
dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v působnosti odborů města Litvínova.
• Zajišťuje a koordinuje realizaci veřejných zakázek malého rozsahu v rámci úseku veřejných zakázek dle pokynů vedoucího odboru, zákona o zadávání veřejných zakázek a vydaných vnitřních dokumentů v působnosti města Litvínova.
• Zajišťuje, koordinuje a zodpovídá za veškeré činnosti související s administrativní agendou veřejných zakázek malého rozsahu a zakázek dle zákona o zadávání veřejných zakázek, především s ohledem na termíny a způsob uveřejňování včetně uveřejňování v příslušných věstnících.
• Zpracovává zadávací dokumentace veřejných zakázek malého rozsahu a zakázek dle zákona
o zadávání veřejných zakázek včetně všech příloh a smluvních vztahů a zodpovídá za její úplnost a správnost po formální stránce.
• Při zpracování zadávací dokumentace, jejíž plnění je spolufinancováno z dotačního titulu, implementuje požadavky na veřejnou zakázku z metodických pokynů poskytovatele dotace.
• Zajišťuje interní evidenci připravovaných a realizovaných veřejných zakázek malého rozsahu
a zakázek dle zákona o zadávání veřejných zakázek v působnosti vlastního odboru
a v působnosti ostatních odborů města, které budou připravovány na úseku veřejných zakázek.
• Zpracovává a předkládá materiály do orgánů města v souvislosti s veřejnými zakázkami malého rozsahu a zakázkami dle zákona o zadávání veřejných zakázek.
• Spolupracuje a poskytuje informace při provádění kontrol, a to zejména probíhá-li kontrola ze strany kontrolních orgánů, poskytovatelů dotace, auditorů, do jednání kontrolního výboru, vyžádá-li si informace a jiným subjektům, které budou provádět kontrolu.
pořizování územně plánovacích dokumentací a pořizování jejich změn a aktualizací dle stavebního zákona, v platném znění,
Nabízíme zvýhodněné platební podmínky v rámci osobního příplatku