Cloud administrátor senior (M/Ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • HPP

Popis

Čím se budete jako administrátor zabývat?

  • Administrací cloudového prostředí Microsoft Azure / Google Cloud Platform;
  • administrací privátního cloudového prostředí Microsoft Azure Stack Hub;
  • budete doporučovat výběr správné cloudové platformy pro daný případ;
  • kontrolou a sledováním poskytovaného výkonu;
  • budete také kontrolovat a sledovat spotřebu cloudových služeb;
  • budete doporučovat změny, které přinesou úsporu;
  • řešením havarijních situací;
  • budete se podílet na testování nových funkcionalit SW založených na Microsoft technologií;
  • přípravou podkladů pro technický rozvoj;
  • budete vést a zpracovávat dokumentaci;
  • evidencí servisních zásahů;
  • spoluprací se zaměstnanci ostatních útvarů;
  • řešením rozmanitých požadavků externích a interních zákazníků.

Co od Vás očekáváme?

  • Znalost a zkušenosti s cloudovým prostředím (Microsoft Azure / Google Cloud Platform / Amazon Web Services);
  • znalost cloudových služeb (IaaS, PaaS, SaaS);
  • zkušenosti s instalací, konfigurací a správou cloudových služeb;
  • znalost a zkušenosti se správou a konfigurací identit;
  • znalost síťových protokolů a technologií (TCP/IP, DNS, SMTP, HTTP, VPN, …);
  • znalost a zkušenosti se skriptováním (IaaC);
  • zkušenosti s nástroji pro monitoring;
  • znalost operačních systémů Windows a Linux výhodou;
  • znalost a zkušenosti s Office 365 / Microsoft 365;
  • bezpečnostní povědomí o dopadech konfigurace;
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu;
  • analytické a komunikační schopnosti;
  • certifikace výhodou;
  • vysokoškolské vzdělání z oboru IT výhodou;
  • chuť učit se novým věcem.

Co od nás získáte?

  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
  • 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
  • příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
  • Cafeterie - příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
  • odměny za doporučení nových kolegů;
  • Home office a flexibilní pracovní doba;
  • stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
  • vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
  • MultiSport kartu;
  • veškerou IT techniku;
  • možnost mobilního telefonu nebo převodu telefonního čísla pod podnikového operátora s výhodami pro rodinné příslušníky;
  • práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
  • firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).

Umístění pracovní pozice

Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.

Shrnutí pracovní pozice

Pracoviště: Na vápence 915/14, 13000 Praha
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Adéla Picálková
E-mail: kariera@spcss.cz
Telefon: 608873237
ID inzerátu: 804441

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Adéla Picálková
E-mail: kariera@spcss.cz
Telefon: 608873237

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.